Byznys = ekonomický systém B6 od společnosti Seyfor a.s., Divize MB, BU Byznys
iBYZNYS = e-shop nebo objednávkový systém od společnosti TROELL s.r.o.
Synchronizace dat = speciální aplikace, která na serverech core i www běží jako služba. Majitel e-shopu iBYZNYS provozuje ve své lokalitě server s Byznysem, který běží na Microsoft SQL (dále core). V internetu provozuje naše firma server, na kterém běží jeho e-shop iBYZNYS a Microsoft SQL (dále www). Prostřednictvím synchronizačního modulu se přenáší databázová a souborová data v nastaveném intervalu, jehož standardní délka je 15 minut. Přenáší se pouze tabulky a řádky
 [...]
iBYZNYS podporuje měření rozšířených konverzí (enhanced conversions) pro Google Ads.
Účelem rozšířených konverzí je zpřesnit měření konverzí a umožnit lépe stanovovat cenové nabídky pro lepší výkon Vašich kampaní.
Funkčnost je podmíněna aktivací nadstavbového modulu Měřící kódy.
Rádi sdílíme zkušenost pana
Michala Paličky marketingového specialisty našeho uživatele, společnosti  [...]
Novou řadu založíte v BYZNYSu v "Nastavení řad dokladů" (Modul "Společné" › "Nastavení" › "Editor řad dokladů").
Následující tříbodový postup zaručuje rychlou, změnu dokladových řad bez nutnosti kontaktovat hotline nebo cokoliv měnit v setup.asp.


1) Novou řadu začnete  [...]
Z technologický důvodů je zakázáno vytvářet v Byznysu "ruční objednávky" v dokladové řadě, která je vyhrazena pro e-shopové objednávky, protože by došlo k zablokování synchronizace dat mezi e-shopem iBYZNYS a Byznysem!
Doporučujeme tuto problematiky ošetřit prostřednictvím přístupových práv pro skladové hospodářství Byznys. U osoby mající právo pořízení přijaté objednávky vyplníte ve sloupci Přístupné a implicitní řady všechny pro přijaté objednávky mimo řadu určenou pro internetové objednávky  [...]
Výrazně! V takovém případě s námi veškeré kroky konzultujte.
Tím, že obnovíte data Byznysu ze zálohy, se datově vracíte v čase zpátky (záleží na stáří zálohy). Musíte tedy počítat s tím, že budou veškerá data (i z e-shopu) od poslední zálohy ztracena.
Bude nutné provést rekonstrukci dat mezi obnovenou zdrojovou databází Byznys a webovou databází iBYZNYS. Po dobu rekonstrukce dat musí být e-shop iBYZNYS vypnutý a pro zákazníky bude tudíž nedostupný. Velice zjednodušeně - musíme nejprve kompletně smazat databázi e-shopu iBYZNYS, následně provést resynchronizaci všech
 [...]
Veškeré kroky konzultujte s námi, a to v dostatečném předstihu alespoň jednoho měsíce!
Z naší strany bude nutné provést reinstalaci synchronizačního programu iBYZNYS off-line. Náš administrátor IT Vám zašle metodický pokyn, který je potřeba dodržet a seznam činností, které je nutné provést. V opačném případě hrozí problém s porušením integrity dat mezi databázemi Byznys a e-shopu iBYZNYS.
Důležité je před zahájením migrace zastavit synchronizaci dat mezi SQL Byznys a SQL iBYZNYS  [...]
Ano pomůžeme, ale jedná se o placenou službu.
E-shop si může majitel provozovat na svých serverech (SQL i WEB), ale v tom případě si plně zajišťuje a zabezpečuje chod e-shopu. TROELL nemá nad těmito servery žádnou kontrolu a nemá ani pravomoc cokoliv na těchto serverech nastavovat, příp. reinstalovat software.
Pokud budeme požádáni o pomoc (např. e-shop je nefunkční apod.), tak se pokusíme co nejdříve problém detekovat a vypomůžeme v rámci tzv. systémové konzultace. Důležitá je plná součinnost s pověřeným pracovníkem majitele e-shopu a přidělení vzdáleného přístupu do
 [...]
NE ... protože primárním zdrojem dat e-shopu iBYZNYS je databáze Byznys.
Proto je nutné provést import dat do databáze Byznys. Synchronizační modul iBYZNYS off-line přenese následně nová data do databáze iBYZNYS, kde s nimi již pracuje. V takovém případě je potřeba domluvit veškerou činnost s vaším konzultantem ze společnosti Seyfor.
S námi je možné řešit pouze případný import dat do již existujících karet sortimentu (např. popisy, parametry apod.).

Import dat je placená služba.  [...]
Nejprve zkontrolujte, zda jste nemohli způsobit problém vy.
Ze zkušenosti víme, že pokud používáte na stránce reklamní panely, banery nebo tzv.dlaždice, tak bývá největší problém v tom, že použijete originální (velký) obrázek, který se následně zmenšuje přímo v kódu. Používejte proto vždy již obrázky zmenšené a komprimované (s kompresí 50% - 70%).
Dále ... čím větší stránka je, tím déle se načítá. Velikost stránky ovlivňuje mj. množství produktů, proto zkontrolujte jaké máte nastavené stránkování. Optimální hodnota je 18 až 24.
Máte na stránce video? Existuje více způsobů, jak ho na stránku zakomponovat. Videa z vlastního hostingu
 [...]
Nutnou podmínkou pro zakoupení e-shopu iBYZNYS je používání ERP systému Byznys B6 ve vaší společnosti.
V takovém případě neváhejte a kontaktujte nás. Domluvte si s naším obchodníkem termín, kdy k vám přijede a zcela nezávazně a bezplatně funkčnost e-shopu iBYZNYS odprezentuje (což trvá 3 až 4 hodiny).
Cenu e-shopu iBYZNYS nenaleznete na našich stránkách. Nejedná se o "krabicový produkt" a cena je závislá na více faktorech. Jednak na zvolené variantě nasazení, dále na vašich požadavcích, které kladete na funkčnost internetového obchodu. Cenu ovlivní váš výběr nadstavbových modulů nebo utilit, příp. požadavky na realizaci uživatelských úprav či úpravu
 [...]
Na vývoji e-shopu iBYZNYS se podílíte svými požadavky na funkčnost i vy. Novou verzi e-shopu iBYZNYS vydáváme 1x až 2x do roka.
V případě, že máte e-shop iBYZNYS v záruční době nebo máte uzavřenou Smlouvu o údržbě iBYZNYS, tak dostanete nové verze automaticky zdarma. Pokud nesplňujete zmiňovanou podmínku, tak automatický nárok na novou verzi e-shopu zaníká.
 [...]
E-shop iBYZNYS je možné provozovat pouze nad tabulkami (databází) Byznys. Vybrané tabulky jsou replikovány mezi serverem Byznys a webovým serverem naší vlastní synchronizační aplikací, která je instalována jako služba.
Pokud stávající majitel e-shopu iBYZNYS odchází od Byznysu na jiný ERP systém a chce zachovat náš e-shop iBYZNYS, tak by musí zachovat stávající tabulky Byznys a ty naplňovat z nového ERP systému.
A naopak … nová data z e-shopu iBYZNYS (objednávky zákazníků, registrace nových zákazníků
 [...]
Ano, plně funkční demoverzi spustíte, pokud kliknete na tento odkaz.
M
ůžete si vyzkoušet nákup buď jako nepřihlášený B2C zákazník nebo jako zaregistrovaný B2B zákazník (použijte uživatelské jméno: karel, heslo: karel).
Vámi vytvořené objednávky nebudou realizované!

V demoverzi jsou aktivovány některé vybrané nadstavbové moduly
 [...]
Dle zákona č. 367/2000 Sb. a směrnice evropského parlamentu a rady 97/7/ES o ochraně spotřebitele v případě smluv uzavřených na dálku jsou to především následující informace:
  • základní identifikační údaje provozovatele obchodu jako obchodní jméno, adresa a IČ.
  • název a hlavní charakteristika zboží nebo služeb, jako je popis zboží, jeho technická specifikace.
  • cena zboží nebo služby včetně DPH a dalších poplatků.
  • vyčíslení nákladů na dodání. V případě, že to není možné, pak by měl mít možnost nahlédnutí  [...]
Asociace pro elektronickou komerci (APEK) ve spolupráci s advokátní kanceláří Mašek, Kočí, Aujezdský již tradičně připravuje volně dostupné "Vzorové obchodní podmínky (VOP) pro podnikatele působící na internetu".

Vzorové VOP jsou koncipovány tak, že si majitelé e-shopů doplní, upraví či zcela odstraní vyznačené body dle svých interních pravidel. K většině bodů je také připojen základní komentář, který objasňuje a upřesňuje uvedený text.

UPOZORNĚNÍ:
Uplatnění tohoto dokumentu na konkrétní internetový obchod v praxi
 [...]
1  2  3  >
 Zobrazeno 1-15 z 40