O SYSTÉMU iBYZNYS

Jedná se o funkčnosti, které nejsou součástí základní verze e-shopu iBYZNYS. Majitel e-shopu si je může zakoupit a aktivovat, pokud mu taková potřeba nastane. Rozšíření systému iBYZNYS o nadstavbový modul má vliv na navýšení roční smluvní údržby e-shopu.
Proč si pořídit tento nadstavbový modul?
Umožněte svým zákazníkům rychlé vybírání podskupiny sortimentu. Po najetí kurzorem na skupinu sortimentu se zobrazí otevírací okno s podskupinami. Zákazník se tak pohodlně dostane až do třetí úrovně skupin sortimentu bez potřeby otevírání stromu nebo čekání na načtení stránky z odkazu. S přihlédnutím k počtu a struktuře hlavních skupin sortimentu lze využít jak vertikální, tak horizontální navigaci nebo jejich kombinaci.
Proč si pořídit reklamní banner v levém bloku?
Hledáte způsob, jak maximalizovat návratnost investic do marketingu a zvýšit prodeje ve vašem e-shopu? Pak je reklamní blok ideálním řešením pro vás! Umožní vám umístit reklamu do často zobrazované oblasti e-shopu, a to do levého bloku, pod navigaci. Tj, pod strom sortimentu, případně kategorie (novinky, nejprodávanější, akce...) a skupiny zpráv redakčního systému. Součástí je automatická obměna obrázků s reklamou. Všechny obrázky mohou obsahovat odkaz.
Proč si pořídit tento nadstavbový modul?
Zvyšte bezpečnost Vašeho e-shopu iBYZNYS a zároveň usnadněte svým zákazníkům přihlašování. Buďte na technologickém čele!

Jako jeden z prvních e-shopů v České republice iBYZNYS podporuje PassKeys, tedy přihlašování pomocí biometrických údajů (například otisku prstu). To přináší další posílení bezpečnosti vašeho e-shopu. Obrovskou výhodou je velmi jednoduché použití zákazníky, ti si nemusejí pamatovat žádné heslo. Funkčnosti umožňuje přihlášení do různých účtů iBYZNYS (typicky prodejci) a přihlášení z různých zařízení.

Součástí nadstavbového modulu je také přihlašování přes vybrané sociální sítě, a to:
  • Google
  • Facebook
  • Twitter
  • Seznam.cz
  • TikTok
I v tomto případě je výhodou jednoduché použití pro Vaše zákazníky, nemusí si pamatovat žádné heslo.
Proč si pořídit tento nadstavbový modul?
Sledování objednávky je důležitou součástí moderního e-shopu. Poskytněte svým zákazníkům přehled v jakém stavu a na jakém místě se jeho objednávka právě nachází. Stav své objednávky mohou sledovat on-line na speciální stránce e-shopu, zároveň jsou o každé změně stavu informováni notifikačním e-mailem.
Tento nadstavbový modul umožní vašim zákazníků sledovat svou objednávku. Jsou sledovány a zobrazovány čtyři stavy:

  • Zpracování objednávky
  • Příprava zásilky
  • Doručování zásilky
  • Převzetí zboží
Sledování objednávky obsahuje číslo balíku a link na sledování zásilky přepravní společností.
Pokud používáte v ERP Byznys expediční modul Seyforu, tak jsou všechny stavy, než zásilku převezme kurýr, automatizované.

Slevové kupóny

29. 8. 2022
Proč si pořídit tento nadstavbový modul?
Určitě víte, jak důležité je udržet si spokojené zákazníky a pravidelně je přivádět zpět na Váš e-shop. Jedním ze způsobů, jak toho docílit, je nabízet slevové kupony. Slevové kupony mohou být pro zákazníky velmi lákavé, protože jim umožňují ušetřit peníze, případně si koupit produkt, který by si jinak nepořídili. Tento náš nadstavbový modul Vám umožní jednoduchým způsobem vytvářet a spravovat kuponové akce.


Funkčnost slevových kupónů je rozdělena na tyto oblasti:
  • administrace slevových kuponů majitelem v e-shopu (jejich vytváření/rušení/editace/export)
  • uplatnění slevového kuponu zákazníkem v e-shopu
  • administrace uplatněných kuponů majitelem v e-shopu (jejich zobrazení/rušení/export)
Základní pravidla:
Slevové kupony jsou funkční pouze v e-shopu. V B6 tato funkčnost není podporována.
Z pohledu použití existují dva typy slevových kuponů:

  • vícenásobný … zákazník může kód slevového kuponu použít po dobu jeho platnosti vícekrát
  • jednorázový … zákazník může kód slevového kuponu použít po dobu jeho platnosti jen jednou
Z pohledu druhu slevy existují dva typy slevových kuponů:
  • sleva procentem … do výpočtu prodejní ceny bude sleva vstupovat stejně, jako by se jednalo o slevu zadanou na kartě obchodního partnera
  • sleva částkou … kdy se sníží cena objednávky o částku definovanou ke kuponu
Slevový kupon zákazník uplatňuje v košíku e-shopu.
Zákazník může uplatnit pro jednu objednávku jeden slevový kupon.
Kódy lze generovat nebo zadávat ručně.
V základu jsou slevové kupony na veškerý sortiment. Za příplatek lze kupony omezit na tzv. slevové skupiny zboží, které lze definovat 12 způsoby.
Součástí nadstavbového modulu není distribuce kupónů.

Funkčnost je dostupná v e-shopu od verze 1.88.
Prodáváte zboží, na které se vztahuje zákonná povinnost ověření věku?
Využijte tento nadstavbový modul. Mezi zboží, na které se povinnost vztahuje patří alkohol, tabákové výrobky, kuřácké potřeby, elektronické cigarety, nikotinové sáčky, erotické zboží, bylinné výrobky CBD, HHC...
Modul se skládá ze tří částí:

  • Modálního okna - po vstupu na e-shop je zákazník upozorněn, že prodáváte zboží vyžadující ověření věku a je požádán, aby potvrdil plnoletost.
  • Piktogram 18+ - , který můžete přiřadit k produktům, jichž se omezení týká.
  • Ověření před odesláním objednávky - samotné ověření probíhá službou Adulto a to pomocí BankID, Občanky, Moje ID. V případě nesplnění podmínky plnoletosti není objednávka odeslána.

Měřící kódy

7. 12. 2021
Proč si pořídit tento nadstavbový modul?
Určitě víte, jak důležité je mít přesné a aktuální informace o svých návštěvnících. Tento modul vám umožní sledovat návštěvnost stránek vašeho e-shopu, analyzovat chování návštěvníků a mnoho dalšího. Další výhodou modulu, je že můžete lépe cílit své reklamní kampaně.

Tento nadstavbový modul propojí Váš e-shop s následujícími nástroji:

  • Google Analytics 4
  • Google Ads
  • Google Merchant Centrum
  • Heureka - měření konverzí, ověřeno zákazníky
  • Zbozi.cz, Sklik - měření konverzí, ověřený zákazník
  • Facebook Ads
  • Facebook Pixel
  • Facebook API

Platební brána GoPay

30. 10. 2013

Proč si pořídit tento nadstavbový modul?

Platební brána je jedním z nejdůležitějších prvků vašeho e-shopu. Bez ní není možné přijímat platby online a tím pádem ztrácíte spoustu potencionálních zákazníků, zejména v segmentu B2C. Platební brána vám může zvýšit konverzi (dokončení objednávky) až o 10 %.

Tento komplexní platební systém umožní Vašim zákazníkům využít on-line platby pro úhradu objednávek nebo faktur. Platební systém GoPay nabízí velké množství platebních metod jak pro český trh, tak i pro slovenský trh a umožňuje platby v Kč a EUR.

Získáte veškeré platební metody na jednom místě s centralizovanou správou finančních prostředků, výhodné nízké poplatky za transakce a výraznou úsporu pořizovacích nákladů jinak vynaložených na jednotlivé platební metody. Zákaznická podpora GoPay je pro Vaše zákazníky zdarma.

Po objednávce nadstavbového modulu proveďte registraci na stránce GoPay a budete neprodleně kontaktováni s obchodní nabídkou GoPay.

Informaci o aktuálním stavu platby za objednávku (čeká na zaplacení, zaplaceno, platba zamítnuta) zjistíte v systému Byznys v detailu objednávky.

V systému Byznys, v modulu Banka, je vytvořena podpora pro párování vystavených faktur s došlými platbami z GoPay (na základě ABO výpisu z GoPay).

Proč si pořídit tento nadstavbový modul?
Tato funkčnost vám umožní nabídnout při tvorbě objednávky dárek podle její ceny. To může být pro vaše zákazníky velkou motivací k tomu, aby nakoupili více produktů nebo si zakoupili produkt větší hodnoty. Kromě toho může tento modul zvýšit zákaznickou spokojenost, protože zákazníci ocení, že dostanou něco navíc ke svému nákupu. Dárek tedy může zvýšit loajalitu zákazníků k vašemu e-shopu.

Pokud zákazník vytvoří objednávku a její cena zároveň splňuje podmínku pro uplatnění dárku, tak si může vybrat jeden dárek z množiny nabízených.
Dárky jsou umístěny v jedné skupině sortimentu a u každého dárku je informace, od jaké hodnoty objednávky jej lze uplatnit.
Dárkem může být sortiment, služba nebo sleva částkou.
V objednávce je možné uplatnit pouze jeden dárek a pouze v počtu 1 měrná jednotka (ks, balení apod.).
K upozornění zákazníka na dárek slouží motivační hláška, která se zobrazuje v popup okně (při vložení zboží do košíku) a v košíku.
Funkčnost je dostupná v e-shopu od verze 1.85.

Výdejní místa

19. 4. 2018
Proč si pořídit tento nadstavbový modul?
Modul umožňuje zákazníkům vyzvednutí objednaného zboží na vybraném výdejním místě, což je pro mnohé výhodnější a rychlejší varianta než čekat na doručení zboží. Navíc výdejní místa mohou být umístěna v blízkosti domova nebo pracoviště zákazníka, což je velmi praktické a pohodlné.
Tato funkčnost podporuje služby výdejních míst nejen po celé České republice, ale také v sousedních zemích. E-shop aktuálně podporuje následující služby nabízející síť výdejních míst: ONE by Allegro, PPL ParcelShop, Zásilkovna, Balíkovna (Česká pošta), DPD PickUp, GLS ParcelShop, Balík na poštu (Česká pošta), Balíkobox (Slovenská pošta), Expres na poštu (Slovenská pošta), DEPO (Slovensko). Dostupnost výdejních míst aktualizujeme 1x denně.
Po aktivací tohoto nadstavbového modulu je možné využívat v základním režimu až tři z výše uvedených služeb. Nad tento limit je možné jednotlivé služby nabízející síť výdejních míst dokoupit.
Je možné v košíku zobrazovat jen takové způsoby dopravy, které "vyhovují" aktuální váze objednávky. Pro jiné parametry, které by mohly ovlivnit cenu dopravného, jako je např. netypický rozměr, dopravní vzdálenost, ADR sortiment atp. není podpora vytvořena a takové požadavky je potřeba řešit jakou uživatelskou úpravu.
Proč si pořídit tento nadstavbový modul?
Jistě víte, že mít e-shop nestačí. Musíte být vidět! K tomu vám pomůže modul optimalizace pro vyhledávače, který přizpůsobí váš e-shop pro potřeby vyhledávačů. Ty vám následně mohou přivést nové zákazníky a zvýšit prodej.
E-shop iBYZNYS umožňuje zapnout optimalizaci pro snadné zaindexování sortimentu roboty do serverů poskytujících vyhledávání (např.www.seznam.cz, www.google.com apod.). Pro co nejlepší pozici ve výsledku vyhledávání jsou připraveny stránky optimalizované pomocí SEO technologie.
Nadstavbový modul řeší tzv. on-page faktory SEO. Označují se tak faktory přímo spjaté s obsahem a kódem stránky a jejím umístěním v rámci celého webu.
Nadstavbový modul může pracovat buď v automatickém režimu (tj. automatické generování SEO parametrů) nebo v komb inaci s aktivním režimem (tj. ruční zadávání SEO parametrů).
Ovlivnit je možné elementy jako je titulek stránky (title), nadpisy na stránce (H1, H2), hezká URL, popis stránky (description), klíčová slova (keywords), ALT stránky, titulek obrázků.
Podporujeme i další související oblasti SEO např. sitemap, microdata atp.
Tato optimalizace Vám pomůže získat mnoho nových návštěvníků, a tedy i potencionálních zákazníků.
Upozornění: Pro maximální účinnost SEO je nutné, aby Váš e-shop používal šifrovanou (https) komunikaci.
Proč si pořídit tento nadstavbový modul?
Jistě víte, jakým tempem roste význam porovnávačů zboží, tento modul vám umožní jednoduše a automaticky poskytovat informace o vašich produktech právě těmto službám. V neposlední řadě vám export XML feedu usnadní komunikaci s vašimi zákazníky, kteří si mohou stahovat informace o vašich produktech a jejich dostupnosti, a to i automaticky.
V e-shopu iBYZNYS je možné generovat ceník ve formátu XML po zadání správné URL adresy. Tento XML feed lze použít pro různé účely (např. pro majitele iBYZNYS, pro zákazníky, pro export do automatických porovnávačů zboží apod.).
Je vytvořena jednotná doporučená struktura XML feedu, kterou si majitel e-shopu iBYZNYS může upravit podle svých požadavků v konfiguračním souboru. Struktura XML dokumentu obsahuje pole nejčastěji používaná porovnávači cen internetových obchodů (doporučená pole), ale je možné do této struktury přidat i vlastní (nestandardizovaná) pole.
Generovat XML feed není možné v čase největšího vytížení serverů (tj. od 8:00 do 15:30). V tomto čase je povoleno pouze generování tzv. dostupnostního feedu.
Základní balíček je určený pro podporu vlastního prodeje. Jedná se o:
-     základní XML feed pro nepřihlášeného zákazníka
-     XML feed pro přihlášeného zákazníka
-     XML feed pro Heureka
-     XML feed pro Zbozi.cz
-     XML feed pro Google Merchants
-     XML feed pro Facebook

Od verze 1.88 podporujeme tržiště (marketplace) Alza, což je v podstatě přeprodávání zboží. Podporu pro tuto službu si musí majitel e-shopu iBYZNYS dokoupit nad rámec tohoto nadstavbového modulu.

Cizí měny

2. 3. 2011
Proč si pořídit tento nadstavbový modul?
Pokud chcete své produkty nabídnout i do zahraničí, je podpora cizích měn nezbytným prvkem vašeho e-shopu. Umožní vám zobrazovat ceny produktů v různých měnách, tím usnadníte nákup zákazníkům prakticky z celého světa.
Principiálně lze zvolit mezi dvěma způsoby chování e-shopu.
První způsob je takový, že si zákazník e-shopu iBYZNYS sám zvolí měnu, ve které bude objednávku vytvářet a přepočtem přes kurzovní lístek se všechny zobrazované ceny přepočtou do zvolené měny (např. USD, EUR, ...).
Druhý způsob umožňuje nastavit v systému Byznys zahraničním odběratelům cenotvorbu v příslušné cizí měně (kód měny, kód ceny, kód slevy, ...). Takovému zákazníkovi se po zalogování do e-shopu iBYZNYS budou zobrazovat ceny v uvedené cizí měně.
Doklady (objednávky, faktury) se budou zákazníkovi zobrazovat v té měně, ve které je vytvořil.
Předpokladem pro použití tohoto nadstavbového modulu je sklad vedený v tuzemské měně (pro ČR v CZK).

Jazykové mutace

2. 3. 2011
Proč si pořídit tento nadstavbový modul?
Pokud chcete prodávat své zboží i za hranicemi naší republiky, pak se bez podpory cizích jazyků opravdu neobejdete.
Tento modul nabízí vedle češtiny i další jazykové mutace. Podporovanými jazyky jsou angličtina, němčina, francouzština, polština, španělština, maďarština, slovenština a ukrajinština (psaná latinkou, verze gajica). O zakoupených jazykových mutacích bude zákazníka informovat ikona příslušné vlaječky v pravé části lišty menu.
V e-shopu iBYZNYS jsou přeloženy všechny používané texty. Pokud přesto chcete změnit jakýkoliv text jakéhokoliv jazyka (včetně češtiny), lze tak učinit ve vlastním uživatelském slovníku.
Rovněž ze strany systému Byznys je vytvořena podpora pro jazykové mutace. Můžete tak přeložit do příslušného jazyka texty z Byznysu (data k sortimentu, měrné jednotky, skupiny sortimentu atd.), které se budou následně zobrazovat v e-shopu iBYZNYS.
Proč si pořídit tento nadstavbový modul?
Nabídne vašim zákazníkům k základnímu produktu další zboží, které s ním nějakým způsobem souvisí, např. příslušenství. Zákazník ho má "na očích" již od počátku rozhodování o koupi a může si ho okamžitě přidat do košíku.
V případě alternativního zboží zákazník okamžitě vidí alternativy, s jinými parametry nebo cenou. Může vám tedy zvýšit příjmy e-shopu, v případě alternativního zboží zvýšit konverzi (dokončení objednávky).
Proč si pořídit tento nadstavbový modul?
Dáte mi za pravdu, že přehlednost nabídky vašich produktů na e-shopu je klíčová. Zákazník se v ní nesmí ztratit. Proto je pro koncové zákazníky důležitý tento modul.
Toto řešení lze aplikovat tam, kde se v e-shopu iBYZNYS prodává sortiment, kdy se jednotlivé položky sortimentu liší např. jen jedním parametrem (velikostí, barvou, kapacitou apod.). V systému Byznys jsou však tyto položky zadané jako samostatné skladové položky.
Cílem řešení je, aby se v e-shopu iBYZNYS nezobrazovaly všechny tyto položky, ale aby tuto množinu sortimentu reprezentovala pouze jedna tzv. „Master karta. Zobrazení v e-shopu se tak stane pro zákazníka mnohem přehlednější.
Objednávat jednotlivé položky společného sortimentu bude možné provést z detailu této Master karty.

Redakční systém

2. 3. 2011
Proč si pořídit tento nadstavbový modul?
Každému e-shopu prospěje, když nepůsobí suše, jako pouhý prodejní sklad. Oživit váš e-shop pomůže modul redakční systém.
Pomocí tohoto nadstavbového modulu můžete předat zákazníkům co nejvíce informací o Vašich činnostech, probíhajících akcích, novinkách či změnách. Tyto zprávy lze třídit a vyhledat dle kategorií ve stromové struktuře a termínovat jejich zobrazování. Lze k nim přiřazovat libovolné obrázky (včetně fotogalerie) a přílohy. Součástí je podpora pro jazykových mutací.
Pokud používáte NM Optimalizace pro vyhledávače (SEO), tak je vytvořena podpora on-page SEO atributů pro seznam zpráv a konkrétní zprávy.
Redakční systém lze dodat jako samostatnou internetovou aplikaci firmám, které nepotřebují e-shop, ale přesto chtějí jednoduchým způsobem prezentovat informace na internetu a jejich redigování provádět v systému Byznys.
Proč si pořídit tento nadstavbový modul?
Bezpečnost je pro každý e-shop klíčová. Udržení osobních údajů a finančních dat zákazníků v bezpečí je nezbytné pro důvěru zákazníků ve Vaši společnost. Modul šifrování přihlašovacích hesel vám umožní učinit důležitý a zároveň velmi jednoduchý krok k ochraně citlivých informací a zlepšení bezpečnosti vašeho e-shopu.

Tento modul na maximální možnou úroveň zvyšuje bezpečnost hesel, a to jak pro případ jejich odchycení, tak znemožněním jejich zneužití uvnitř Vaší organizace. Po aktivaci tohoto nadstavbového modulu bude heslo v databázi šifrováno algoritmem Bcrypt.
Všechna současná hesla budou jednorázově během několika desítek minut zašifrována. Tyto hesla budou nově uložena v nečitelné formě a nelze jej zpětně zjistit. Uživatelské přihlášení nebude nijak ovlivněno, přihlášení bude stále stejné včetně dosud používaných hesel. Také změna hesla prostřednictvím systému Byznys zůstalo stejné, k zašifrování dojde po prvním použití.
V případě zapomenutého hesla je zákazník e-mailovou zprávou odkázán na stránku iBYZNYS, kde si zadá heslo nové. To bude následně také zašifrováno.
Proč si pořídit tento nadstavbový modul?
Modul pro ochranu osobních údajů (GDPR) vám umožní vůči návštěvníků e-shopu splnit jednoduchým způsobem zákonnou povinnost v oblasti ochrany osobních údajů.

Funkčnost modulu v e-shopu iBYZNYS zahrnuje:
1. poskytnutí informace o rozsahu a způsobu zpracování osobních údajů všem návštěvníkům e-shopu
2. možnost zaslání požadavku správci osobních údajů návštěvníkem e-shopu:
- jaké osobní údaje jsou o něm shromažďované, zpracovávané a uchovávané
- na vymazání svých osobních údajů

V e-shopu iBYZNYS je vytvořena zvláštní stránka „Ochrana osobních údajů", která se skládá ze dvou částí:
- v první části je informace pro zákazníky o ochraně osobních údajů
- druhou část tvoří formulář pro komunikaci zákazníka se správcem osobních údajů

Po odeslání formuláře se:
- požadavek zapíše do databáze Byznys (do přijaté korespondence)
- odešle e-mail správci osobních údajů
- odešle e-mail žadateli

Na všech místech v e-shopu, kde zákazník zadává/edituje své osobní údaje:
- registrace, předregistrace
- profil osoby
- vyplnění kontaktních údajů maloobchodním (nepřihlášeným) zákazníkem
je link na stránku „Ochrana osobních údajů".

Pokud vytváří objednávku maloobchodní zákazník, tak může nastat situace, kdy od něj není potřeba vyžadovat osobní údaje (např. jméno, příjmení, adresu atp.). Tato situace nastane při určité kombinaci způsobu platby a způsobu dopravy.
Majitel e-shopu však může vyžadovat údaje, bez kterých není možné z technických důvodů obchod uskutečnit. Např. může vyžadovat e-mail zákazníka a/nebo jeho telefonní kontakt.
1  2  3  4  >
 Zobrazeno 1-20 z 61