Nastal problém v databázi Byznys a musíme obnovit data z poslední zálohy. Jak to ovlivní e-shop?

11. 6. 2019
Výrazně! V takovém případě s námi veškeré kroky konzultujte.
Tím, že obnovíte data ze zálohy, se datově vracíte o několik dnů zpět (záleží na stáří zálohy). Musíte počítat s tím, že budou veškerá data (i z e-shopu) od poslední zálohy ztracena.
Bude nutné obnovit integritu dat mezi obnovenou zdrojovou databází Byznys a webovou databází iBYZNYS. Po dobu opravy musí být e-shop vypnutý a pro zákazníky tudíž nedostupný. Velice zjednodušeně - musíme nejprve kompletně smazat databázi e-shopu iBYZNYS, následně provést resynchronizaci potřebných tabulek z obnovené databáze Byznys a nakonec databázi e-shopu iBYZNYS optimalizovat. Teprve potom je možné opět zapnout e-shop pro zákazníky. Tato činnost může trvat několik hodin, ale také i desítky hodin, podle velikosti zdrojové databáze Byznys.
Věnujte proto systému zálohování dat Byznys velkou pozornost. Čím mladší je záloha Byznysu, tím lépe.

Obnovení integrity dat v e-shopu iBYZNYS je placená služba.