Nastal problém v databázi Byznys a musíme nahrát poslední zálohu dat. Jak to ovlivní e-shop?

11. 6. 2019
Jedná se v podstatě o havarijní stav a veškeré kroky konzultujte s námi!
Bude nutné obnovit integritu dat mezi novou zdrojovou databází Byznys a webovou databází iBYZNYS. Po dobu opravy bude e-shop vypnutý a pro zákazníky tudíž nedostupný. Velice zjednodušeně - musíme nejprve kompletně smazat databázi e-shopu iBYZNYS, následně provést resynchronizaci potřebných tabulek z obnovené databáze Byznys a nakonec databázi e-shopu iBYZNYS optimalizovat. Teprve potom je možné opět zapnout e-shop pro zákazníky. Tato činnost může trvat několik hodin, ale také i desítky hodin, podle velikosti zdrojové databáze Byznys.
Veškerá data (i z e-shopu) od poslední zálohy budou ztracena. Proto je potřeba věnovat systému zálohování dat Byznys velkou pozornost. Čím mladší je záloha Byznysu, tím lépe.

Obnovení integrity dat v e-shopu iBYZNYS je placená služba.