Nákup zboží

10. 6. 2019
Sortiment pro e-shop a veškeré informace k němu lze velice jednoduše nastavovat a zadávat v systému Byznys.
Pro různé skupiny zákazníků lze nastavit různé zobrazení, např. jiné pro nepřihlášeného zákazníka a jiné pro přihlášeného. E-shop iBYZNYS respektuje cenotvorbu systému Byznys, tzn. že každý zákazník, po přihlášení do e-shopu iBYZNYS, uvidí „své ceny.
Sortiment lze také zobrazit podle důležitosti přihlášeného uživatele, tzn, že dva různí zákazníci nemusí vidět stejné zboží. Zobrazené zboží lze třídit podle mnoha kritérií. Při velkém počtu zobrazovaných položek dochází k automatickému stránkování.


Zobrazení typu KATALOG
Jedná se o způsob zobrazení sortimentu, kdy se klade hlavní důraz na obrázek (náhled) a stručnou informaci o zboží. Do detailu sortimentu zákazník jednoduše přejde kliknutím na název, obrázek nebo stručný popis sortimentu.

Zobrazení typu SEZNAM
Jedná se o řádkový způsob zobrazení sortimentu, kdy se klade hlavní důraz na maximální množství informací ke zboží. Do detailu zákazník jednoduše přejde kliknutím na obrázek nebo název sortimentu.

Detail sortimentu
V detailním zobrazení nalezne zákazník podrobné informace o zboží. To, jaké informace bude chtít majitel e-shopu iBYZNYS zobrazit, lze jednoduše nastavovat a měnit. Veškeré informace se získávají ze skladové karty zboží v systému Byznys. Mimo hlavního náhledu lze zobrazit další obrázky.
K detailu sortimentu lze připojovat další soubory (certifikát, návod k použití, prospekt, apod.).
Záložka „Dotaz ke zboží je dostupná v detailu sortimentu a zákazník může směrovat svůj dotaz přímo na konkrétní osobu (telefon, e-mail, ICQ, Skype,..).
Z detailu lze přímo vložit zboží do košíku.


Košík
Zboží může zákazník do košíku vkládat v jakékoliv fázi procházení e-shopem (katalog/seznam/detail). Dokud zákazník neuzavře svou objednávku, tak může zboží v košíku neomezeně editovat (přidávat, rušit, měnit množství). Informace o ceně zboží v košíku se zobrazuje v pravé horní části e-shopu.
Po ukončení nákupu má zákazník možnost zadat způsob dopravy, způsob platby a zvolit dodací adresu, pokud se tato odlišuje od adresy fakturační. Všechny tyto údaje jsou čerpány ze systému Byznys. Dále může zákazník k objednávce připojit soubor (např.nákres, apod.), upravit limitní datum pro dodání zboží a zadat poznámku, určenou pro obchodníka na straně majitele e-shopu.
Po odeslání objednávky zákazníkem dojde k jejímu automatickému zápisu do systému Byznys a zároveň dojde k odeslání potvrzujícího e-mailu jak zákazníkovi (potvrzení objednávky), tak majiteli e-shopu (obchodníkovi, který bude objednávku zpracovávat).