Zboží se v e-shopu najednou přestane zobrazovat (i když vypadá vše správně zadané). Proč?

18. 10. 2021
Příčinou může použití pomůcky pro kopírování karet v ERP Byznys pro vytvoření nového záznamu (např. v tabulce SKSTAV). V této funkci je bohužel chyba (při kopírování karet v Byznysu vznikají tzv. duplicitní záznamy = mají stejný jedinečný identifikátor ID1), která se následně projeví v e-shopu iBYZNYS.
V takovém případě je nutné, aby jste kontaktovali hotline Solitea Byznys v Příbrami, kde jsou připraveni tento problém s duplicitou identifikátorů záznamů odstranit. Případně řešte tuto situaci se svým konzultantem Byznysu ... Solitea má připravený opravný select, který vše napraví.
Po odstranění duplicit v databázi Byznys bude potřeba provést resynchronizaci dotčené tabulky (nebo tabulek) do SQL iBYZNYS. Upozorňujeme, že tato činnost může trvat i několik hodin a po tuto dobu bude e-shop vypnutý a tedy pro zákazníky nedostupný.
První odstranění problému (resynchronizaci tabulek) provedeme bez poplatku. Pokud by k duplicitě záznamů docházelo v budoucnu znovu, tak je potřeba celý proces opakovat. V tom případě již bude naše činnost placenou službou.