Na jaký e-mail odchází zákazníkovi notifikační e-mail o vytvořené objednávce?

29. 10. 2019
Objednal nepřihlášený (maloobchodní) zákazník
Notifikační e-mail se odešle na adresu, kterou zadal v poli E-mail v sekci Fakturační adresa.

Objednal přihlášený zákazník
Notifikační e-mail se odešle na adresu zadanou v Byznys u přihlášené osoby (na záložce Osoby, ve sloupci E-mail).
Pokud tam e-mail není zadán, tak se notifikace odešle na adresu zadanou v Byznys na detailu firmy (v poli E-mail), za kterou se osoba přihlásila.
Pokud není ani zde zadaný e-mail, tak se notifikace zákazníkovi neodešle.

Za obchodního partnera objednal PRODEJCE
Notifikační e-mail se odešle na adresu zadanou v Byznys na detailu firmy (v poli E-mail), za kterou se PRODEJCE objednávku vytvořil.
Pokud zde není zadaný e-mail, tak se notifikace zákazníkovi neodešle.
Notifikační e-mail odejde samozřejmě také PRODEJCI.

Pracovník Centrály objednal za Pobočku
Notifikační e-mail se odešle na adresu zadanou v Byznys u přihlášené osoby za Centrálu (na záložce Osoby, ve sloupci E-mail).
Pokud tam e-mail není zadán, tak se notifikace odešle na adresu zadanou v Byznys na detailu Centrály (v poli E-mail).
Pokud není ani zde zadaný e-mail, tak se notifikace na Centrálu neodešle. Na Pobočku, pro kterou Centrála objednává, se žádný notifikační e-mail neodesílá.