Výrazně! V takovém případě s námi veškeré kroky konzultujte.
Tím, že obnovíte data ze zálohy, se datově vracíte o několik dnů zpět (záleží na stáří zálohy). Musíte počítat s tím, že budou veškerá data (i z e-shopu) od poslední zálohy ztracena.
Bude nutné obnovit integritu dat mezi obnovenou zdrojovou databází Byznys a webovou databází iBYZNYS. Po dobu opravy musí být e-shop vypnutý a pro zákazníky tudíž nedostupný. Velice zjednodušeně - musíme nejprve kompletně smazat databázi e-shopu iBYZNYS, následně provést resynchronizaci potřebných tabulek z obnovené databáze Byznys
 [...]
Veškeré kroky konzultujte s námi, a to v dostatečném předstihu minimálně jednoho týdne!
Z naší strany bude nutné provést reinstalaci synchronizačního programu iBYZNYS off-line. Náš administrátor IT Vám zašle metodický pokyn, který je potřeba dodržet a seznam činností, které je nutné provést. V opačném případě hrozí problém s porušením integrity dat mezi databázemi Byznys a e-shopu iBYZNYS.
Důležité je před zahájením migrace zastavit synchronizaci dat mezi SQL Byznys a SQL iBYZNYS  [...]
Pokud budete zakládat (např. na začátku kalendářního roku) v systému Byznys novou číselnou řadu pro e-shopové objednávky, tak postupujte podle tohoto stručného návodu nebo si prostudujte příslušnou kapitolu v manuálu iBYZNYS.

Pozor - jestliže číselnou řadu založíte špatně, tak se vám e-shopové objednávky nebudou zapisovat do systému Byznys nebo objednávku v e-shopu vůbec nepůjde vytvořit!

Formulář "Nastavení řad dokladů  [...]
Není to možné v případě, když Váš e-shop používá off-line komunikaci mezi SQL Byznys a SQL iBYZNYS, tzn. službu iBYZNYS Activ(e). Důvod je jeden jediný … a to technologický.
Adresná objednávka je speciálním případem objednávky, kdy ve chvíli pořizování musí být objednaný sortiment skladem. Tento sortiment je potom adresně zarezervován pro obchodního partnera a není možné jej vydat jinak než realizací této adresné objednávky. Při off-line komunikaci mezi SQL servery iBYZNYS a Byznys není možné z principu zaručit, že bude veškerý objednaný sortiment po
 [...]
Primárním zdrojem dat e-shopu iBYZNYS je databáze ERP Byznys, proto je nutné provézt import do této databáze. V takovém případě je potřeba domluvit veškerou činnost s Vaším konzultantem Solitea a.s.
Synchronizační modul iBYZNYS off-line přenese následně nová data do databáze iBYZNYS, kde s nimi pracuje.
S námi je možné řešit pouze případný import dat do již existujících karet sortimentu (popisy, parametry apod.).

Import dat je placená služba.  [...]
Neváhejte a kontaktujte nás. Domluvte si s naším pracovníkem termín, kdy k Vám přijede a zcela nezávazně a bezplatně Vám
náš e-shop iBYZNYS představí. Prezentace trvá okolo 3 hodin.
 [...]
Cenu e-shopu iBYZNYS nenaleznete na našich stránkách. Nejedná se o "krabicový produkt" a cena je závislá na více faktorech. Jednak na zvolené variantě nasazení, dále na Vašich požadavcích, které kladete na funkčnost internetového obchodu. Cenu ovlivní Váš výběr nadstavbových modulů nebo utilit, příp. požadavky na realizaci uživatelských úprav či úpravu designu.  [...]
Ano, plně funkční demoverzi spustíte, pokud kliknete na tento odkaz.  [...]
Ano i ne. Ne - jako klasický e-shop. Ano - pokud např. chcete využít iBYZNYS jako on-line platební portál pro platební bránu GoPay, pro úhradu Vámi vystavených faktur nebo jako redakční systém.  [...]
S novou verzí iBYZNYS přicházíme cca 2x do roka. V případě, že máte e-shop iBYZNYS v záruční době nebo máte uzavřenou Smlouvu o údržbě iBYZNYS, tak dostanete nové verze zdarma.  [...]
Ano, lze. Tuto službu nabízíme a standardně provádíme.  [...]
Ano, u položek, které se zobrazují v e-shopu se tato změna projeví. Při variantě on-line je změna okamžitá, ve variantě off-line se změna projeví po replikaci dat mezi SQL servery.  [...]
Ano, je tomu tak a i Vy se na tomto podílíte svými požadavky na funkčnost e-shopu iBYZNYS.  [...]
1  2  3  >
 Zobrazeno 1-14 z 39