Jedná se o drobné funkčnosti (nástroje), které se dají zakoupit a aktivovat obdobně jako nadstavbové moduly. Cenově jsou však o řád levnější. Rozšíření e-shopu iBYZNYS o utilitu nemá vliv na navýšení roční smluvní údržby e-shopu. [...]
Objednávkový proces je důležitým prvkem e-shopu a má zásadní vliv na to, zda se bude e-shopu dařit. Pokud je špatně navržený, tak málo lidí zvládne dokončit objednávku. Naším cílem je přehledná cesta z košíku až ke shrnutí objednávky, a to zejména pro B2C zákazníky. Vznikla vícekroková přehledná navigace se záložkami Košík, Doprava a platba, Kontaktní údaje a Shrnutí objednávky. [...]
Majitel e-shopu má možnost nově zobrazovat položky stromu sortimentu formou obrázků (tzv. dlaždice), které jsou umístěné v horní části pracovní plochy e-shopu. Pro zákazníky se tím zlepší orientace v e-shopu. [...]
Možnost, aby si zákazníci mohli vytvořit doklady ve formátu PDF. Slovem doklady jsou myšleny objednávky, poptávky, dodací listy a faktury. [...]
Jedná se o nástroj pro sběr e-mailových adres pro funkci newsletteru. Umožňuje zákazníkům zadávat i rušit požadavek na zasílání e-mailových newsletterů. E-mailové adresy se zapisují do číselníků obchodních partnerů systému Byznys k partnerovi "Newsletter". [...]
Tato utilita umožňuje zákazníkovi zvolit dopolední nebo odpolední doručení balíku prostřednictvím České pošty a také zda bude požadováno zaslání avíza prostřednictvím SMS. [...]
1 
 Zobrazeno 1-6 z 6