Zobrazení zboží
Zboží, které prostřednictvím e-shopu iBYZNYS nabídnete, jednoduchým způsobem označíte v systému Byznys a případně ještě navážete na parametr, zda musí (nebo nemusí) být skladem. Doplňující informace k němu (parametry, ceny, obrázky, přílohy apod.) lze velice snadno nastavovat v systému Byznys. Zobrazené zboží lze třídit podle mnoha kritérií. Při velkém počtu zobrazovaných položek dochází k automatickému stránkování.
Na kartě jakéhokoliv obchodního partnera v systému Byznys lze jednoduše ovlivnit zobrazování vybraných údajů v e-shopu, např. kdy různé skupiny partnerů mohou vidět různé informace. Samozřejmostí je, že každý zákazník po přihlášení do e-shopu uvidí "své ceny", které má přiřazeny v systému Byznys.
Systém také umožňuje zobrazení tzv. restriktivní zobrazení sortimentu. Tato funkce přiřazuje nebo vylučuje určitý sortiment pro konkrétního zákazníka, tzn umožňuje tomuto zákazníkovi zobrazit pouze jeho speciální zboží.
Zobrazení typu KATALOG
Při tomto režimu zobrazení zboží či služeb se klade hlavní důraz na obrázek (náhled) a stručnou informaci o zboží (název, číslo sortimentu, stručný popis, cena, skladová dostupnost). Do detailu zboží se zákazník jednoduše přepne kliknutím na obrázek zboží, název či stručný popis.
Zobrazení typu SEZNAM
V tomto režimu zobrazení se klade hlavní důraz na maximum informací ke zboží, bez obrázku. Do detailu zboží se zákazník jednoduše přepne kliknutím na název zboží.
Detail zboží
Detailní informace o zboží, které chce majitel e-shopu prezentovat, lze variabilně nastavovat a měnit (změnou v konfiguračním souboru). Veškeré informace se získávají ze základní skladové karty zboží v systému Byznys a z rozšiřujícího popisu pro internetový obchod (také v systému Byznys). iBYZNYS podporuje jednu šablonu detailu zboží, s možností zobrazení libovolného množství obrázků.
Mimo obrázků lze prostřednictvím tzv. sponky v systému Byznys ke každému zboží připojit libovolný počet příloh (např. certifikát, návod k použití, prospekt apod.). Přílohy lze prohlížet nebo stahovat právě v detailu zboží. Z detailu lze přímo vložit zboží do košíku.
Košík
Zboží může zákazník do košíku vkládat v jakékoliv fázi procházení e-shopem (katalog/seznam/detail). Dokud zákazník neuzavře svou objednávku, tak může zboží v košíku neomezeně editovat (přidávat, rušit, měnit množství). Informace o ceně zboží v košíku se zobrazuje také v pravé horní části e-shopu.
Po ukončení nákupu má zákazník možnost zadat způsob dopravy, způsob platby a zvolit dodací adresu. Všechny tyto údaje jsou čerpány ze systému Byznys. Dále může zákazník k objednávce připojit přílohu, upravit limitní datum pro dodání zboží a zadat poznámku, určenou pro obchodníka na straně majitele e-shopu.
Po odeslání objednávky zákazníkem dojde k jejímu automatickému zápisu do systému Byznys a zároveň dojde k odeslání notifikačního e-mailu jak zákazníkovi, tak i majiteli e-shopu (obchodníkovi, který bude objednávku zpracovávat).
Oblíbené zboží
Přihlášený zákazník má možnost zařazení konkrétního produktu do svých oblíbených položek. Systém tyto oblíbené položky zobrazuje, a to jak v režimu katalog, tak v režimu seznam.
Dotaz ke zboží
V detailu zboží může zákazník na záložce Vaše dotazy vyplnit formulář a odeslat dotaz. Z tohoto formuláře může zákazník směrovat svůj dotaz přímo na e-mail konkrétní osoby, případně zde nalezne příslušný telefonní kontakt. Přiřazení těchto údajů se provádí v systému Byznys.